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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorConcha Velásquez, José Robertospa
dc.coverage.spatialWuhan de Lat: 30 35 00 N degrees minutes Lat: 30.5833 decimal degrees Long: 114 16 00 E degrees minutes Long: 114.2667 decimal degrees-
dc.date.accessioned2016-02-04T22:11:29Z-
dc.date.available2016-02-04T22:11:29Z-
dc.date.issued2013-09-01-
dc.identifier.issn2152-7245-
dc.identifier.otherhttp://search.proquest.com/openview/9e9d25e98e6e669051284c3bafa4c222/1?pq-origsite=gscholareng
dc.identifier.otherhttp://www.scirp.org/journal/PaperInformation.aspx?PaperID=36253eng
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10906/78895eng
dc.description.abstractThe steep increase in the number and variety of exchange relations, the increased complexity and uncertainty of the business environment cannot be managed without the presence of interpersonal and/or interorganizational trust and relationship commitment. Manufacturer firms have to pay close attention to developing and maintaining relationship commitment and dealers’ trust. The value of such efforts is the most apparent when high levels of competition threaten market shares and the stability of the dealers’ network. This empirical study shows that trust and relationship commitment are important assets for the technological interface adoption and bring significant savings for the manufacturer and dealer.eng
dc.format.extent7 páginasspa
dc.format.mediumDigitalspa
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoengeng
dc.publisherScientific Research Publishingspa
dc.relation.ispartofModern Economy, Vol. 4, No. 9A - 2013eng
dc.rightsEL AUTOR, expresa que la obra objeto de la presente autorización es original y la elaboró sin quebrantar ni suplantar los derechos de autor de terceros, y de tal forma, la obra es de su exclusiva autoría y tiene la titularidad sobre éste. PARÁGRAFO: en caso de queja o acción por parte de un tercero referente a los derechos de autor sobre el artículo, folleto o libro en cuestión, EL AUTOR, asumirá la responsabilidad total, y saldrá en defensa de los derechos aquí autorizados; para todos los efectos, la Universidad Icesi actúa como un tercero de buena fe. Esta autorización, permite a la Universidad Icesi, de forma indefinida, para que en los términos establecidos en la Ley 23 de 1982, la Ley 44 de 1993, leyes y jurisprudencia vigente al respecto, haga publicación de este con fines educativos. Toda persona que consulte ya sea la biblioteca o en medio electrónico podrá copiar apartes del texto citando siempre las fuentes, es decir el título del trabajo y el autor.spa
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/-
dc.subjectMarketing (Mercadeo)eng
dc.subjectCompetenciasspa
dc.subjectEconomíaspa
dc.subjectNegocios y managementspa
dc.subjectConfianzaspa
dc.subjectEconomicseng
dc.subjectBusinesseng
dc.titleManufacturer-Dealer Relationships. The Influence of Trust and Commitment to Technological Interface Adoptioneng
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleeng
dc.audienceComunidad Universidad Icesi – Investigadoresspa
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesseng
dc.citation.volume4-
dc.citation.issue9A-
dc.citation.spage14-
dc.citation.epage21-
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.4236/me.2013.49A003eng
dc.rights.licenseAtribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0)-
dc.publisher.placeWuhanspa
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_2df8fbb1-
dc.type.localArtículospa
dc.identifier.instnameinstname: Universidad Icesi-
dc.identifier.reponamereponame: Biblioteca Digital-
dc.identifier.repourlrepourl: https://repository.icesi.edu.co/-
dc.rights.coarhttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2-
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersioneng
dc.type.coarversionhttp://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85-
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