Sánchez, NataliaFandiño Mendoza, Desiret IsabelBeltrán Ordoñez, Sebastián AlbertoMartinez Zapata, Andres FelipeGonzalez Leon, María CamilaBedoya Valencia, Julio Cesar2025-03-182025-03-182024-06-28https://hdl.handle.net/10906/130207Teleperformance was founded in 1978 in France, it is a multinational company that offers a wide variety of services in customer service, telemarketing, manages customer relationships (CRM), moderates content and communication (Who we are?, 2024). Its headquarters are in Paris, where the company has a presence in more than 80 countries and has more than 350,000 people, serving a wide variety of industries such as technology, telecommunications, banking, retail and healthcare. The company highlights its commitment to technology and innovation, relying on artificial intelligence, machine learning and data analysis to catapult its services and customer experience. The main services offered by the company are as follows: • Customer Service: Provides support via telephone, email, chat and social networks.40 páginasDigitalapplication/pdfspaEL AUTOR, expresa que la obra objeto de la presente autorización es original y la elaboró sin quebrantar ni suplantar los derechos de autor de terceros, y de tal forma, la obra es de su exclusiva autoría y tiene la titularidad sobre éste. PARÁGRAFO: en caso de queja o acción por parte de un tercero referente a los derechos de autor sobre el artículo, folleto o libro en cuestión, EL AUTOR, asumirá la responsabilidad total, y saldrá en defensa de los derechos aquí autorizados; para todos los efectos, la Universidad Icesi actúa como un tercero de buena fe. Esta autorización, permite a la Universidad Icesi, de forma indefinida, para que en los términos establecidos en la Ley 23 de 1982, la Ley 44 de 1993, leyes y jurisprudencia vigente al respecto, haga publicación de este con fines educativos Toda persona que consulte ya sea la biblioteca o en medio electróico podrá copiar apartes del texto citando siempre la fuentes, es decir el título del trabajo y el autor.http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/Optimización de la gestión de tiempos en Teleperformance mediante un dashboard interactivo en Power BIthesishttps://biblioteca2.icesi.edu.co/cgi-olib/?oid=363937info:eu-repo/semantics/openAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalAtención al ClienteTelemarketingCRMModeración de ContenidoComunicaciónTecnología e InnovaciónResponsabilidad Social CorporativaWorkforce Management (WFM)Business Process Outsourcing (BPO)ShrinkageDashboardProductividadEficiencia OperativaSatisfacción del ClienteCustomer ServiceTelemarketingCRMContent ModerationCommunicationTechnology and InnovationCorporate Social ResponsibilityWorkforce Management (WFM)Business Process Outsourcing (BPO)ShrinkageDashboardProductivityOperational EfficiencyCustomer SatisfactionTesis Especialización en Analítica aplicada a los negociosinstname:Universidad Icesireponame:Biblioteca Digitalrepourl:https://repository.icesi.edu.co/http://purl.org/coar/access_right/c_abf2