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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorVarela Villegas, Rodrigospa
dc.coverage.spatialWellington de Lat: 49 20 00 S degrees minutes Lat: -49.3333 decimal degrees Long: 074 40 00 W degrees minutes Long: -74.6667 decimal degreesspa
dc.date.accessioned2018-01-25T20:21:06Z-
dc.date.available2018-01-25T20:21:06Z-
dc.date.issued2012-06-10-
dc.identifier.isbn9780981902845-
dc.identifier.otherhttps://bibliotecadigital.ipb.pt/bitstream/10198/11121/3/2012-57ICSB2012_SarmentoFigueiraNikosNunes.pdf-
dc.identifier.urihttp://repository.icesi.edu.co/biblioteca_digital/handle/10906/82667-
dc.description.abstractIn Colombia the creative industries sector had not been researched in a systematic way. There are very few studies on the contribution that the sector has in the GDP, or in the number of jobs generated, or in the significance of the sector as a knowledge producer or in the effect it has in the expression of the local culture or in the manifestation of the creativity of the citizens of those countries. This paper shows a first characterization of the sector in Colombia, considering the perspectives and perception of two groups of stakeholders: the entrepreneurs and high level managers of companies in the creative industries sector and the national experts on the sector. The results allow a first characterization in different variables, not only for the Entrepreneurs/ high mangers in charge of the enterprises, but also from the business operations. Some policy recommendations are made to foster the development of this economic sectorspa
dc.format.extent[Sin paginación]spa
dc.format.mediumDigitalspa
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoengspa
dc.publisherInternational Council for Small Business (ICSB)spa
dc.relation.ispartof57 th International Council for Small Business. World Conference Proce - 2012-
dc.rightsEL AUTOR, expresa que la obra objeto de la presente autorización es original y la elaboró sin quebrantar ni suplantar los derechos de autor de terceros, y de tal forma, la obra es de su exclusiva autoría y tiene la titularidad sobre éste. PARÁGRAFO: en caso de queja o acción por parte de un tercero referente a los derechos de autor sobre el artículo, folleto o libro en cuestión, EL AUTOR, asumirá la responsabilidad total, y saldrá en defensa de los derechos aquí autorizados; para todos los efectos, la Universidad Icesi actúa como un tercero de buena fe. Esta autorización, permite a la Universidad Icesi, de forma indefinida, para que en los términos establecidos en la Ley 23 de 1982, la Ley 44 de 1993, leyes y jurisprudencia vigente al respecto, haga publicación de este con fines educativos Todo persona que consulte ya sea la biblioteca o en medio electrónico podrá copiar apartes del texto citando siempre la fuentes, es decir el título del trabajo y el autor.spa
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/-
dc.subjectNegocios y managementspa
dc.subjectBusinessspa
dc.subjectCreatividad e innovaciónspa
dc.subjectIndustria - Colombiaspa
dc.titleCreative industries in Colombia: characterization and developmentspa
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectspa
dc.audienceComunidad Universidad Icesi - Investigadoresspa
dc.publisher.facultyFacultad de Ciencias Administrativas y Económicasspa
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessspa
dc.publisher.programAdministración de Empresasspa
dc.publisher.departmentDepartamento de Gesitón Organizacionalspa
dc.rights.licenseAtribuci�n-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0)-
dc.publisher.placeWellingtonspa
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_c94f-
dc.type.localDocumento de conferenciaspa
dc.identifier.instnameinstname: Universidad Icesi-
dc.identifier.reponamereponame: Biblioteca Digital-
dc.identifier.repourlrepourl: https://repository.icesi.edu.co/-
dc.rights.coarhttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2-
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionspa
dc.type.coarversionhttp://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85-
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